10-maart-2021 | Door: Gerhard Kwak

Koppeling Bon Vivant In-Site en Digi Nederland van start 

De koppeling tussen de software van Bon Vivant In-site en DIGI Nederland is voltooid en draait succesvol. De eerste ondernemers ervaren nu het gemak van deze geavanceerde softwarekoppeling. Het productassortiment van ondernemers die gebruik maken van de software van DIGI Nederland is nu direct gekoppeld aan de webshop, Plann-IT bestelmodule, printmodule en narrowcasting van Bon Vivant In-site.

Software passend bij de huidige werkwijze van de ondernemer
Gebruikers van DIGI Nederland zijn vaak al gewend om met de software te werken. Doordat deze koppeling naadloos is geïntegreerd in de software van DIGI Nederland kunnen ondernemers de werkwijze die ze gewend zijn grotendeels behouden. Bijkomend voordeel is dat alle prijswijzigingen, aanbiedingen, foto’s en nieuwe producten nu ook direct zichtbaar worden op de webshop, de Plann-IT bestelmodule en narrowcasting van Bon Vivant In-site. Het aanpassen van bijvoorbeeld dezelfde prijzen in meerdere systemen is dus verleden tijd. Gebruikster Nicole van Keurslager Kenkhuis vertelt: “De webshop via Plann-IT koppelen is het beste wat we hebben kunnen doen.” Wanneer bestellingen binnenkomen is dit opnieuw via de software en bijbehorende weegschalen van DIGI Nederland in te zien.

Gemak tijdens drukte
Gedurende drukke tijden, zoals Pasen, het barbecueseizoen en kerst, kunnen ondernemers door de koppeling tijd besparen en zorgen dat de bestellingen soepel verlopen. Door deze geautomatiseerde koppeling hoeft de ondernemer niet meer handmatig bestellingen te noteren en op te tellen. Daarnaast wordt de foutkans aanzienlijk verminderd. “Met name met feestdagen en in het BBQ seizoen was het optellen en splitsen van bestellingen een hele klus. Door Plann-IT is het met een druk op de knop inzichtelijk. Nu we de koppeling met de webshop hebben is het helemaal prettig. Onze webshop heeft in december mede daarom gedraaid als een tweede filiaal. Echt boven verwachting,” zegt Nicole van ‘Keurslager Kenkhuis’. 

Optimale service en begeleiding
Bon Vivant In-site en DIGI Nederland zien erop toe dat de klant optimale service en begeleiding ontvangt tijdens de opbouw en het gebruik van de software zien. De helpdesk van Bon Vivant In-site is zes dagen per week geopend tijdens kantooruren.

Ervaar het zelf
Wacht dus niet langer en ervaar zelf het gemak van de samenwerking tussen DIGI Nederland en Bon Vivant-In site!

Lees meer over DIGI, de webshops en Plann-IT.

 

Terug naar boven